امامان جمعه و خطبای شیعه و اهل سنت شهرستان‌ها و مناطق مختلف هرمزگان ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا به مهمترین مسائل روز منطقه و کشور اشاره کردند.

نماز اهل سنت بندرعباس

 شیخ علی جلالی خطیب نماز جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: مسلمانان با رعایت اخلاق در مسائل اقتصادی، بدنبال روزی حلال باشند.

 نماز جمعه میناب

امام جمعه میناب با اشاره به نزدیک شدن آغاز به کار دولت جدید گفت: دولت و مجلس منافع ملی را بر منافع جناحی ترجیح دهند تا مشکلات کاهش و منافع ملی تحقق یابد.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی افزود: نماز جمعه محل وحدت و همدلی بین مردم است.

 نماز جمعه بندرلنگه

امام جمعه بندرلنگه گفت: دشمن با استفاده از شبکه سازی گسترده در فضای مجازی با اهدافی، چون جمع آوری اطلاعات، جریان سازی و جنگ روانی، بدنبال بی ثبات سازی کشور است.

حجت الاسلام ابراهیم شریفی افزود: با توجه به گرمای هوا و افزایش مصرف برق، مردم در مصرف برق صرفه جویی کنند.

 نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه

سید عبدالباعث قتالی خطیب نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه گفت: انسان همیشه در زندگی از نعمت‌های خداوند بهره‌مند است و از بزرگترین نعمت‌های الهی نیز ایمان و نعمت علم و علماء است.

نماز جمعه رودان

حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه رودان با اشاره به اهمیت نماز جمعه گفت: رودان نیازمند ساخت مصلی با شرایط بهتر و فضای مناسب‌تر است که مسئولان باید در این زمینه همکاری کنند.

نماز جمعه قشم

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم با گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب گفت: نماز جمعه میعادگاه حضور مردم برای مطالبه گری و عبادت است که در آن مواضع امام مسلمین نیز تبیین می‌شود.

 نماز جمعه اهل سنت قشم

شیخ محمدسعید خطیبی، خطیب نماز جمعه اهل سنت قشم گفت: همکاری انسان‌ها و مهرورزی زمینه ساز موفقیت جوامع است.

 نماز جمعه پارسیان

حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه پارسیان حمله پهپادی انصارالله یمن به عمق سرزمین‌های اشغالی را یک موفقیت بزرگ خواند و افزود: صهیونیست‌ها باید بدانند دیگر هیچ جای امنی نخواهند داشت.


 نماز جمعه بندرخمیر

حجت الاسلام صالحی امام جمعه بندرخمیر گفت: نماز جمعه بستری برای ترویج گفتمان اسلامی و مسجد مهمترین پایگاه دینی است.


 نماز جمعه بستک

امام جمعه بستک گفت: در شرایط اقتصادی امروز و بیکاری موجود در جامعه، کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
حجت الاسلام جهانگیری افزود: قدردانی ویژه نمایندگان کنگره آمریکا از نتانیاهو نمی‌تواند چهره جنایت کار این رژیم را ترمیم کند.

 نماز جمعه جاسک

امام جمعه جاسک گفت: کمبود متخصص در بیمارستان، نبود متخصص ارتوپدی و مشکلات حوزه اعزام بیماران برخی از مسائل پیش روی شهرستان جاسک است.

حجت الاسلام ذاکری افزود: با توجه به استقرار شرکت‌های پالایشگاهی و پتروپالایشی در جاسک، مسؤلان، مهارت آموزی جوانان را در این زمینه در دستور کار قرار دهند.

 نماز جمعه حاجی آباد

امام جمعه حاجی آباد گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب بر این است که بخش‌های مختلف نظام و قوای سه گانه باید در کنار هم یک مجموعه واحد را تشکیل دهند و با وحدت به یکدیگر کمک کنند.

حجت الاسلام مهدی دُری افزود: نماز جمعه جایگاه بزرگ و والایی دارد و در قرآن کریم نیز به آن اشاره شده است.

 نماز جمعه بشاگرد

امام جمعه بشاگرد گفت: نخستین اولویت مجلس و دولت، کنار گذاشتن تعلقات سیاسی، تقدم منافع ملی بر منافع جناحی و حرکت در مسیر همکاری حداکثری است.

حجت السلام حسین غلامی گفت: آنچه می‌تواند باعث پیشرفت کشور شود همدلی و اتحاد و استفاده از همه ظرفیت‌های کشور است.

 نماز جمعه سیریک

امام جمعه سیریک گفت: گسترش تبیین، اخلاص و اتحاد از مهمترین ویژگی‌های نماز جمعه است.

حجت الاسلام محسن سالاری افزود: امام سجاد (ع) پیام آور عاشورا است و اگر جهاد تبیین امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) نبود پیام عاشورا گسترش نمی‌یافت.

 نماز جمعه هرمز

امام جمعه هرمز گفت: مجلس و دولت باید به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب عمل کنند و تعلقات سیاسی را کنار بگذارند.

حجت الاسلام جعفر رستاخیز افزود: همه کشور‌ها باید با سازمان ملل به ملت مظلوم فلسطین کمک کنند تا بتوانند سرنوشت خود را تعیین کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.